בעלי עסקים: הכלי שיסגור לכם יותר עסקאות

שגרת היום-יום בעסק גדושה במשימות שאינן ליבת העיסוק שלכם – טפסים, ניירת, שיחות טלפון ועוד המון בירוקרטיה שלעיתים גורמים לעיכוב או אפילו להפסד עסקה פוטנציאלית עם לקוח. כיצד להימנע מכך ולסגור את העסקאות ברגע? המשיכו לקרוא
בעלי עסקים מוצאים את עצמם משקיעים חלק גדול מזמנם ומרצם בשיווק העסק, לרבות פרסום, שיחות עם לקוחות פוטנציאליים, שליחת הצעות מחיר, הסכמים וכיו”ב. פעולות אלו מבזבזות זמן יקר שעדיף היה שבעל העסק ישקיע אותו במתן השירותים שלו ללקוחותיו, שהרי זוהי החזקה האמיתית שלו. נוסף על הזמן והמשאבים האבודים, המרדף אחר הקשר עם הלקוחות והשיחות הבלתי פוסקות עד לחתימת ההסכם או ההזמנה לעתים עולים בתוהו והעסקה כלל לא נסגרת.

החליפו את הבירוקרטיה בכלים טכנולוגיים

שירות החתמת מסמכים דיגיטליים כגון iSign הוא כלי מוצלח במיוחד לצמצום משמעותי בזמן ובמשאבים אשר בעלי עסקים נאלצים להשקיע בכדי לסגור עסקאות. זוהי מערכת שמאפשרת לשלוח כל מסמך שהוא ללקוח, ספק או קולגה לחיתום קל ומהיר על גבי הטלפון הנייד או במחשב, מבלי הצורך להדפיס, לסרוק או לפקסס. שימוש במערכת כזו מהווה חיסכון כפול: פעם אחת, הוא חוסך ללקוח בקצה את התהליך המייגע של הדפסת המסמך, חתימה על גבי הנייר, סריקה מחדש ושליחה בחזרה. בפעם השניה, המערכת חוסכת לבעל העסק, המעוניין להחתים את הלקוח או הקולגה שלו על הסכם או הזמנה, את כל רצף הפעולות הבירוקרטיות שהוא/היא רגילים לבצע עד לחתימה המיוחלת:

מעקב אחר החתימה על המסמך

תהליך החתימה על ההסכם או ההזמנה לא מסתיים בשליחתם ללקוח. פעמים רבות בעלי עסקים מגלים שגם לאחר שכל הפרטים סוכמו מרחוק, בין מועד שליחת המסמך ועד לחתימה עליו עלולים להתרחש עוד הרבה שינויים. לעתים הזמן הדרוש לחתימה על ההסכם גורם לעיכוב בהוצאת העסקה אל הפועל, לעתים הלקוח אף חוזר בו מהעסקה והיא כלל לא נחתמת. ברור כי הדבר הטוב ביותר עבור כל הצדדים ברגע שהוסגה הסכמה הוא חתימה מהירה על ההסכם, בכדי שבעל העסק יוכל לצאת לדרך והעסקה תהיה בטוחה. מערכת iSign מאפשרת מעקב קל ופשוט אחר כל המסמכים הממתינים לחתימה, באמצעות רשימה פשוטה שממנה ניתן גם לשלוח ללקוח תזכורת. הכירו את שירות ההחתמה הדיגיטלית של iSign. להצטרפות לשבועיים ללא עלות הקליקו>> signing document on the app

העסקה נסגרת ברגע

לקוח הקצה, שצריך לחתום על ההזמנה או ההסכם, לא תמיד נמצא במקום שבו יש גישה למדפסת או לפקס, מה שלא מאפשר לו לחתום על הנייר. הוא יכול להימצא בדרכים או בפגישה ופעמים רבות יעברו ימים ואף שבועוץ עד שנצליח לסגור את העסקה. עם מערכת החתמת מסמכים דיגיטלית, המסמכים מגיעים אל הנמענים ישירות אל הנייד במסרון (SMS) או בדוא”ל, והלקוח יכול לחתום בקלות על המסמך באותו הרגע. אין עיכובים, אין דחיות ואין תירוצים.

ארכיון מסמכים

המסמכים במערכת iSign נשמרים באופן מסודר בארכיון שמאפשר מעקב אחר מסמכים שממתינים לחתימה וכן גיבוי וגישה מהירה וקלה לכל המסמכים שנחתמו בעבר באמצעות המערכת. לעולם אין צורך בהדפסת המסמכים, לא לפני ולא אחרי החתימה, שכן הגרסה הדיגיטלית, החתומה בחתימה דיגיטלית מאובטחת, זמינה תמיד מתוך הארכיון.

תהיו ירוקים יותר

שירות ההחתמה הדיגיטלית של iSign הינו כלי ירוק המייתר את השימוש בנייר ובדיו, המזהמים את הסביבה ומגדילים את הר האשפה של המשרד. בנוסף, החיסכון בחומרים אלו מגיע גם לכיסו של בעל העסק – פחות רכישה של נייר משרדי, דיו ובלאי למדפסת וכיו”ב. הכירו את שירות ההחתמה הדיגיטלית של iSign. להצטרפות לשבועיים ללא עלות הקליקו>>

אהבתם את הכתבה? שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף בפייסבוק
שיתוף ב twitter
שיתוף בטוויטר
שיתוף ב whatsapp
שיתוף בווטסאפ
שיתוף ב email
שיתוף בדוא"ל

כתבות נוספות עבורך