דיגיטציה לעסק: 4 הכלים הטכנולוגיים שהופכים עסקים למצליחים

אתם עסוקים בשגרת היום בעסק שלכם ומתקשים לשלב פעולות נוספות כגון שיווק, ניהול העסק ותקשורת עם הלקוחות. מנועי הצמיחה שהעסק שלכם צריך הם בעצם כלים טכנולוגיים קיימים שיכולים להיות אצלכם מחר בבוקר

המרחב הדיגיטלי הוא לא רק מקום לניהול קשרים חברתיים והעלאת תמונות מהטיול בחול המועד, אלא זירת מסחר תוססת ומקום להצמיח בו את העסק למחוזות חדשים, ללקוחות חדשים ולהגדלת נפח הפעילות ע”י פעולות שכמעט אינן דורשות את התערבותו של בעל העסק.

אספנו עבורכם ארבעה כלים דיגיטליים חשובים שיכולים להגדיל את נפח הפעילות שלכם ולהצמיח את העסק מחד, כמו גם להקל מאוד את מלאכת ניהול העסק עבורכם ולפנות אתכם לעסוק במה שאתם הכי טובים בו מאידך – המקצוע שלכם, ליבת העסק שלכם, השירותים או המוצרים שאתם מספקים ללקוחותיכם.

1. אתר אינטרנט לעסק

אתר אינטרנט מהווה את כרטיס הביקור של העסק שלכם ברשת. הקשת הרחבה של סוגי האתרים הקיימים מתחילה באתר תדמיתי, המספק מידע אודות העסק ומדגיש את היתרונות היחסיים שלכם אל מול השוק ועונה ללקוח על השאלה – מדוע עליו לבחור דווקא בכם ומגיעה עד לאתרי מסחר מלאים שמאפשרים לרכוש מכם מוצרים או שירותים מבלי ליצור עמכם קשר ישיר או להגיע לבית העסק.

חזי מזרחי, מנכ”ל ביטקוד תוכנה, המתמחה בפיתוח אתרי אינטרנט, אפליקציות מבוססות אינטרנט ופתרונות ייעול ודיגיטציה לעסק, מסביר כי אתר אינטרנט הוא אחד הכלים הבסיסיים והראשונים שבעל העסק צריך לדאוג שיהיו לו. “אם נסתכל על המרחב הדיגיטלי והאינטרנטי כעל עולם מקביל לעולם הפיזי שבו אנחנו חיים, פוגשים לקוחות ועושים עסקים, אז אתר האינטרנט הוא למעשה העסק עצמו בעולם המקביל הזה, שבלעדיו הוא פשוט לא קיים ומאידך באמצעותו העסק מגיע ללקוחות חדשים ואף לשווקים וקהלים חדשים שהעסק לא היה פוגש ללא האינטרנט. אנחנו בביטקוד יודעים לתת פתרונות מותאמים לכל עסק, החל מאתרים בסיסיים לעסקים קטנים, שזקוקים לייצוג פשוט ברשת האינטרנט אך עם זאת מקצועי ומעוצב כהלכה, כמו גם פיתוח אד-הוק לעסקים עם צרכים ודרישות מיוחדות”.

2. פרסום בדיגיטל

נדבך חשוב נוסף בעולם האינטרנט של העסקים, הוא פרסום במנועי חיפוש וברשתות חברתיות. שיווק העסק הוא עקב אכילס של עסקים רבים ולעתים אף למרבה הצער הסיבה לחוסר הצלחה או סגירה של העסק. זאת משום שעסק בד”כ נבנה סביב המוצר או השירות, שחשיבותם כמובן גדולה בעסק, אך למעשה המנוע שמצמיח את העסק ולמעשה הופך אותו לבר קיימא הוא השיווק. לא כל בעל עסק, בנוסף על התמחותו בתחום העיסוק שלו, יודע כיצד להניע את העסק בכיוון הנכון באמצעות מהלכים שיווקיים נכונים.

שאלנו את אסף בניפלח, מנכ”ל באזל דיגיטל, המתמחה בפרסום עסקים באינטרנט, מהם הצעדים הראשונים שעל בעל העסק לעשות כדי לפרסם את העסק באינטרנט. “אנחנו מתחילים בניתוח השוק והקהל שהעסק עובד מולו בכדי להחליט באילו ערוצי פרסום דיגיטליים להתמקד. כיום אנו לא חייבים אפילו להמתין לפיתוח האתר מאחר ואפשר ולעתים עדיף להעביר תנועה ממנועי חיפוש לעמודי נחיתה ייעודיים הממקדים את הפרסום במוצר או השירות המסוים אותו הלקוח חיפש. גם כאשר מדובר בפרסום ברשתות חברתיות עמוד נחיתה בדרך כלל יהיה הבחירה הנכונה או לעתים אפילו עמוד הפייסבוק של העסק או טופס לאיסוף פרטים מהלקוח. אלו מוצרים (עמוד נחיתה, עמוד פייסבוק עסקי) שאנחנו בונים היום תוך ימים ספורים, מה שמאפשר לנו להעמיד קמפיין דיגיטל מקצועי ומניב תוצאות בזמן קצר”.

צרו קשר עם buzzle דיגיטל לשיחת היכרות וייעוץ ראשוני ללא עלות>>

3. מערכת חיתום מסמכים דיגיטלית

כלי שימושי מאוד שנעשה נפוץ בשנים האחרונות הוא מערכת לניהול והחתמה על מסמכים מרחוק. אלו הן מערכות שמאפשרות לבעל העסק לשלוח הזמנה או הסכם ללקוח או קולגה באמצעות מסרון (SMS) או הודעה דוא”ל, והלקוח שבקצה יכול לחתום ברגע דרך הטלפון או המחשב ללא שימוש בנייר. חוני יקונט, מנהל השיווק של iSign, מערכת להחתמה דיגיטלית על מסמכים, מסביר על החיסכון בזמן וכסף בעת השימוש במערכות מסוג זה. “כיום כל תהליך בעסק שניתן לעשות לו דיגיטציה ולהמיר אותו לטכנולוגיה הוא כדאי מאוד. כאשר שולחים מסמכים לחיתום דיגיטלי במערכת iSign, הלקוח מקבל את המסמך לחתימה מיידית והעסקה נסגרת תוך דקות ספורות. עד היום, היינו גם דורשים מהלקוח להיות בסביבה משרדית בכדי להדפיס, לחתום, לסרוק ושוב לשלוח, מה שמסרבל מאוד את התהליך וגם נאלצנו “לרדוף” אחריו בכדי להביא אותו לכדי חתימה על המסמך. הסחבת הזו פעמים רבות היתה גורמת להפסד עסקאות אצל הרבה עסקים ושימוש ב-iSign פותר את כל הבעיות האלו, נוסף על העובדה שהמערכת היא ירוקה וחוסכת נייר ודיו לסביבה וכסף לעסק”.

הכירו את שירות ההחתמה הדיגיטלית של iSign. להצטרפות לשבועיים ללא עלות הקליקו>>

4. כרטיס ביקור דיגיטלי

בעולם הדיגיטלי, כרטיס הביקור הקלאסי לא זאת בלבד שאינו רלוונטי עוד, אלא גם מגושם, לא שימושי ואולי אף מהווה מטרד. פנקס כרטיסי הביקור שמסתתר במגירה ועמוס בכל כרטיסי הביקור שאי פעם קיבלתם שייך לעבר. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בעצם לינק שאתם יכולים לשתף בהודעת SMS, או בכל אמצעי אחר (פייסבוק, ווטסאפ וכדומה) ומציג פרטי קשר בסיסיים שלכם, בדומה לכרטיס הביקור המודפס, באופן דיגיטלי, כלומר – על רשת האינטרנט. אם אתם בפגישה, בכנס או הרצאה, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הכרטיס אותו אתם רוצים למסור (או למעשה לשלוח) לקולגות שתפגשו. באתר Card-ID ניתן כיום להקים לעצמכם כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב ומקצועי, שיוכל לשמש אתכם בכל עת שתרצו. השירות חינמי.

קבלו כרטיס ביקור דיגיטלי במתנה באתר Card-ID>>

אהבתם את הכתבה? שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף בפייסבוק
שיתוף ב twitter
שיתוף בטוויטר
שיתוף ב whatsapp
שיתוף בווטסאפ
שיתוף ב email
שיתוף בדוא"ל

כתבות נוספות עבורך

עסקים

בעלי עסקים: הכלי שיסגור לכם יותר עסקאות

שגרת היום-יום בעסק גדושה במשימות שאינן ליבת העיסוק שלכם – טפסים, ניירת, שיחות טלפון ועוד המון בירוקרטיה שלעיתים גורמים לעיכוב או אפילו להפסד עסקה פוטנציאלית עם לקוח. כיצד להימנע מכך ולסגור את העסקאות ברגע? המשיכו לקרוא

לקריאה »